יום רביעי, 30 במרץ 2011

המשך הסיפור ( רן מושיוב )


היו היו בממלכה מלך ומלכה ולהם הייתה תינוקת יפיפייה- אלנה . באותו הזמן חיה גם המכשפה המרשעת קתרינה. קתרינה הייתה אישה מרושעת ומכוערת,קללה אפפה אותה. ביום הולדתה השביעי של הנסיכה היפיפייה הוזמנה המכשפה למשתה בו כינסו את כל תושבי הממלכה. המכשפה שהוזמנה קינאה כל כך ביופיה של הנסיכה, והיא החליטה לתת לנסיכה מתנה מרושעת. קתרינה נתנה לנסיכה מראה מקוללת שבכל פעם שתסתכל עליה תיראה מכוערת. חלפו שנים על המראה אבד הקלח ,הנסיכה שכל השנים הללו חשבה שהיא מכוערת שאלה את אמה : "אימא האם אני מכוערת?,בכל פעם שהנני מסתכלת במראה רואה אני את פגמי" המלכה ענתה לביתה:"אדרבא את היפה ביותר בממלכה" "אמי את משקרת לי" "אך בתי זהו בלא כחל ובלא שרק". הנסיכה היתה עצובה אך מעודדת יותר. פעם היא טיילה בגן וראתה אביר יפה תואר. היא חששה שהוא לא ירצה לדבר איתה כי היא מכוערת אך אזרה אומץ וניגשה אליו. היא אמרה: "שלום..." "שלום... אני סטפן ואני אביר ואת?" "אה.. אני אלנה הנסיכה של הממלכה.." "נעים להכיר... אמרו לך פעם שאת יפיפיה אמיתית?" "כן, אבל אני לא מבינה למה כי כשאני מביטה במראה שנתנה לי המכשפה אני רואה כי אני מכוערת של ממש" "זה שקר!" אמר הנסיך. "את יפה יותר מכל נסיכה אחרת שראיתי בחיי" "תודה". הם ניפרדו לשלום והנסיך הבטיח לבוא לבקרה. הנסיכה שמחה אך לא הבינה למה מה שהיא רואה ומה שאומרים לה אחרים הם דברים כה שונים  .
לאחר שבוע הגיע הנסיך לממלכה כדי לבקר את הנסיכה היפייפיה.
האביר אמר שלום ב"סבר פנים יפות" למלך והמלכה וביקש להיכנס לחדרה של הנסיכה.
המלך והמלכה ראו שזהו אביר נימוסי ואוהב במיוחד את הילדה שלהם , וחשבו שאולי הוא יצליח לשפר את מצב הרוח של הנסיכה,ולכן נתנו לו להכנס.
האביר נכנס לחדרה של הנסיכה , ובדיוק הנסיכה הסתכלה במראה , והאביר ראה את יופייה הגדול והתאהב בה . לאחר שישב איתה ודיברו הרבה זמן הבין האביר שהפתגם "שקר החן והבל היופי" לא נכון לגבי הנסיכה ושהיא גם יפה וגם חכמה ויש לה אופי טוב.
האביר ביקש את ידה של הנסיכה מהמלך והמלכה ואף הוסיף הומור שאמר " טובים השניים מן האחד"..

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה